събота, 22 май 2010 г.

Всички лаптопи на Fujitsu вече ще са под марката LIFEBOOK

Ноутбук портфолиото на японския производител се разширява и с два нови модела от серия A - LIFEBOOK A530 и AH530.



От Fujitsu обявиха, че от днес компанията ще предлага всичките си лаптопи под една-единствена марка - LIFEBOOK. Припомняме, че досега японският производител имаше различни ноутбук брендове за различните пазарни сегменти - насочените към масовия потребител и retail сектора AMILO и бизнес ориентираните LIFEBOOK и ESPRIMO Mobile.
Според официалната информация, компанията е решила да ги обедини под основната си марка за преносимите компютри, за да консолидира нейното 20-годишно наследство и водещо присъствие на пазара, а и защото смята че именно тя отразява най-добре основните фирмени ценности като стремеж към новаторство, надеждност, екологичен дизайн с акцент върху човешките нужди и др.
Обширният избор от преносими компютри на Fujitsu обаче няма да намалее, подчертават още от компанията. Потребителите ще продължат да имат голям избор LIFEBOOK продукти за всякакви нужди на цени от 400 до 2100 евро: от мултифункционалната LIFEBOOK A серия, включваща здрави и надеждни "работни коне" за ежедневна бизнес и домашна употреба, до ултрапортативните машини от LIFEBOOK P Series гамата и по-мощните но леки лаптопи от S Series.
"Като се фокусираме върху LIFEBOOK като един-единствен общ бранд за Fujitsu ноутбуците, ние акцентираме върху факта, че в тази линия има подходящ за начина на живот на всеки човек. Името LIFEBOOK се ползва с голямо уважение на пазара и е отличен проводник за посланията на Fujitsu към потребителите, които ще идентифицират марката като символ на качество", коментира Раджат Какар, вицепрезидент на Clients Group подразделението на Fujitsu Technology Solutions.
Fujitsu отбелязва промяната и с представянето на две нови попълнения към LIFEBOOK A серията си. Според компанията моделите, обозначени като A530 (снимка 1) и AH530 (на втората снимка), са подходящи както за бизнес, така и за домашни потребители. Те се отличават с характерните за серията 15,6-инчови широкоекранни LCD дисплеи със съотношение на страните 16:9 и гланцово или матово анти-отражателно покритие и вградени HDMI интерфейси, позволяващи качествена връзка към външни HD екрани и телевизори.
Характеристиките им включват също вградени WLAN и Bluetooth модули, както и опционална 3G/UMTS поддръжка за максимална мобилна свързаност. Моделите са позиционирани в масовия мултифункционален сегмент, но имат и някои типични за по-високия клас екстри като например специални, устойчиви на разливане на течности клавиатури с пълнофункционален числов блок и др.

Няма коментари:

Публикуване на коментар